דוניצה תקשורת, אחד ממשרדי יחסי הציבור הבודדים בזירה הישראלית, שמקדישים את כל פעילותם לתחום הטכנולוגיה, על פלגיה וענפיה, נוסד על ידי נחום דוניצה, בשנת 1995. דוניצה, שמאחוריו רקורד של עיתונאי ועורך בעיתונות היומית, המקומית והמגזינית ומי שהכניס, השריש וחיזק את מותג Apple (ומקינטוש) בישראל (וכן, הוא פגש את סטיב ג׳ובס ואפילו יותר מפעם אחת...), מיצב את דוניצה תקשורת מיומו הראשון כגוף מקצועי המספק פעילות קשרי עיתונות, ייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בהיי-טק ובטכנולוגיה.
עם השנים צבר המשרד נסיון עשיר בייצוג מגוון חברות רב-לאומיות, מוטות טכנולוגיה, המובילות בתחומן, חברות סטארט-אפ מבטיחות וחברות ישראליות מבוססות. בין התחומים המטופלים במשרד: אלקטרוניקה צרכנית/בידורית, טלקום, מובייל, סייבר, הון סיכון, אינטרנט, IT, שבבים, מכשור רפואי, ביו-טכנולוגיה, ננו-טכנולוגיה והדפסת תלת מימד.
ברשימת הלקוחות של המשרד ניתן למצוא כיום את מרכזי הפיתוח של גופים דוגמת סאנדיסק, Autodesk, KLA-Tencor, סמסונג אלקטרוניקס, מותגי הייטק ישראלים, אייקוניים, דוגמת קבוצת רד, Dune medical, סיסטמטיקס וי.א. מיטווך, שמות רב לאומיים דוגמת Epson ו-Biotronik וכנסים ומיזמים שהפכו למותגים עולמיים, דוגמת אירועי GeekCon, פרס רפפורט וכנסי ביומד-ישראל, כנס הננו השנתי, אגריטך ואחרים.
״עיקר המשימה שלנו בעבודה עם לקוחות המשרד היא ליצור יחסי ציבור פרואקטיביים, מתמשכים, המשיגים תוצאות בשטח״, אומר נחום דוניצה. ״הפעילות מכוונת לבניית קשרים חיוביים - מבחינת הלקוח שלנו - עם קהיליית התקשורת על כל ענפיה, להעלות מודעות, לשנות תפיסות, לסייע במקסום רווחים, לעזור בגיוס ובשמירה על כח אדם איכותי, לבסס את הלקוח כמוביל שוק, להקל על כניסתו לשווקים חדשים ולחשוף בצורה החיובית והנכונה ביותר את פעילותו של הלקוח, בין אם מדובר במרכז פיתוח מבוסס או בחברת הזנק צעירה. אנו מוכיחים את ערכנו לחברה כל יום, כל חודש, כל השנה, בשמשנו כלי עזר רב ערך ורב עוצמה בידי המערך השיווקי של החברות בהן אנו מטפלים.״.